Strony

piątek, 25 maja 2012

Witam! Mój pierwszy post!!



Witajcie! Jestem początkową bloggerką, więc proszę o wyrozumiałość. Dzisiaj zaprezentuję wam moją opinię o odżywce do włosów.

                   Plusy:
                                             + łatwo się rozprowadza na włosach
                                             + nie trzeba jej spłukiwać (dzięki czemu, moim zdaniem lepiej działa)
                                             + włosy mają śliczny zapach
                                             + rzeczywiście odbudowuje włosy
                                             + włosy mają piękny połysk
                                             + włosy łatwo się czeszą
                                             + cena ok. 5 zł
                                             + dostępność
                   Minusów nie zauważyłam.

Rada:
Nie trzeba jej spłukiwać dlatego radzę, aby nie nakładać jej zbyt wiele na górne partie głowy.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!