Strony

czwartek, 19 lipca 2012

Stare i niepotrzebne...

Witam Was ;**!

Jak to bywa, biżuteria robi się stara, coś nam się nie już nie podoba, otrzymaliśmy nietrafiony prezent. Dlaczego od razu do śmietnika?! Wiele rzeczy można przerobić. I oto zdradzam wam moje kolejne hobby.
Czasem z niektórych rzeczy lub z ich części można coś ozdobić lub stworzyć coś wyjątkowego np. ja z kawałka mojej już nie potrzebnej i starej torebki stworzyłam bransoletkę (zdjęcie niżej) lub ze starego breloczka odczepiłam  błyskotki i ozdobiłam nimi bransoletkę (ale nie mam fotki bo dałam ja w prezencie siostrze ciotecznej, bo strasznie się jej podobała). A Wy lubicie dawać starym rzeczom nowe życie?




                      Jeśli chciałybyście wykonać taką bransoletkę to dokładny opis znajdziecie tu:
                                                                             LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!