Strony

czwartek, 23 sierpnia 2012

Jabłuszko!

Hejka! Dziś pod lupą dokładnie zbadamy płyn do kąpieli z Rossmann' a ;).




Płyn ma przyjemny zapach zielonego jabłuszka ;) co bardzo bardzo mnie cieszy. Kocham zapach owoców, dlatego tez jutro będzie owocowo. Jest dostępny w Rossmann' ie za około 8 złotych. Ma właściwą i fajną konsystencję. Wystarczy nie wielki kleks na gąbce, aby za chwilę w wannie mogłybyśmy cieszyć się dużą ilością piany. Jest wydajny, a w butelce był 1 litr, ale jak widzicie już tyle nie ma ;D. Zachęcam Was do kupienia go i życzę miłej kąpieli ;)

5 komentarzy:

  1. Skoro się tak dobrze pieni to kuszący ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A pod prysznic by się nadawał czy średnio?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam go :)

    Zapraszam do siebie na konkurs kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie Rossmana nie ma, ale juz nie dlugo bede w Lublinie to tam kupie;)

    u mnie o Marizie- zostan konsultantka! zapraszam;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!