Strony

niedziela, 2 września 2012

Dbamy o rzęsy z always fashionable/Dianą!

Wczoraj dodałam post o pielęgnacji włosów i byłyście i jesteście nim zachwycone to dzisiaj pogadamy o rzęsach ;D

Wzmocnienie dla rzęs

1. Rzadkie wypadające rzęsy skutecznie wzmocni i odżywi olejek rycynowy (z apteki). Codziennie wieczorem w buteleczce z olejkiem zanurz oczyszczoną szczoteczkę po starej maskarze, po czym uczesz nią rzęsy od nasady po końce. Zabieg powtarzaj przez kilka tygodni-rzęsy będą gęste i mocne. (jednak nie na wszystkie rzęsy działa, ale warto próbować ;), ja na pewno spróbuję)

2. Rób sobie przerwy od tuszu do rzęs itp. Daj rzęsom odpoczynek, zamiast użycia tuszu użyj zalotki do ich podkręcenia, w ten sposób nie uszkodzisz ich. ;D               

3. Możesz użyć wzmacniającego serum do rzęs jednak większość zawodzi i powoduje ich wypadanie lub w ogóle nie działa.
                     
4. Blogerki polecają Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara, Maskara pogrubiająca i stymulująca wzrost rzęs.

Zdjęcie pochodzi z Google

W najbliższym czasie kupię sobie taki tusz i przetestuję go dla Was.                    

A i firma Carmex zgodziła się na wysłanie mi czegoś do przetestowania ;D

Pozdrawiam, Diana ;**

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!