Strony

wtorek, 4 września 2012

Nagroda...

Ostatnio dowiedziałam się, że wygrałam w tym rozdaniu  http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/08/wyniki-rozdania.html ;D wczoraj doszła do mnie nagroda i ją Wam pokazuję, a wkrótce zobaczycie ich recenzję. ;)




Balsam do stóp BeBeauty


"Pumice Stone" pumeks do stóp


Zioła do kąpieli korzeń mydlnicy


Nagroda niespodzianka- stojaczek na zdjęcia


Celia Kolagen tonik do oczyszczania i odświeżania skóry


Oceanic AA łagodne mydło w kostce do skóry delikatnej i wrażliwej


Próbka Sudomaxu


Myjka do ciała 


Maść cynkowa Amara


 Żel do stóp BeBeauty


 Bergamot White Tea sól do kąpieli


Sól Regis do nóg

Dziękuję Goni za śliczny prezent niespodziankę i ogólnie za cały prezent ;*

4 komentarze:

  1. O fajniee ;D gratuluję! :** ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff tak się cieszę że wszystko dotarło w całości :) Buziaki i miłego testowania :* Polecam się na przyszłość mam nadzieję,że niebawem jakiś konkursik mały wymyśle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ wygranej:)Przyjemnego testowania życzę:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!