Strony

piątek, 28 grudnia 2012

Smart Girls get more

Już bardzo dawno otrzymałam paczuszkę od firmy Smart Girls get more jednak mimo tego, że zaplanowałam dodać taka notkę o niej o wiele wcześniej to cały czas mi coś przeszkadzało, ale już się udało. ;D
Otrzymałam 4 cudowne lakiery z czego 2 z edycji limitowanej. wszystkie są śliczne, ale co ja będę gadać, czas na zdjęcia.



  Numer: 116


Numer: 110


 Numer: 85


Numer: 22

Plusy:
+ kolorystyka
+ konsystencja
+ wielkość flakonika
+ pędzelek
+ flakonik nie wyślizguje się bardzo z rąk
Minusy:
- trwałość (w moim przypadku już po dniu na pazurkach ścierały się końcówki)

Ale jeden lakier kosztuje około 5 złotych, więc za taką cenę i tak jest niezły.


Bardzo dziękuję firmie Smart Girls get more za udostępnienie mi tych lakierów do testowania. Przepraszam, że nie ma zdjęć jak lakiery wyglądają na paznokciach, ale moje są w opłakanym stanie i ich nie maluję, tylko odzywką (Eveline 8w1-polecam).

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!