Strony

niedziela, 24 marca 2013

Pokrzywa

21 marca zakończył się projekt pokrzywowy. Myślałam, ze efekty będą super, a tu nic nie widać oprócz tego, że włosy się bardziej błyszczą. Nie zamieszczam zdjęcia moich włosów, bo w ogóle tego nie widać. Ale pić nie przestaje i już po przerwie (bo tak należy) zacznę pić od nowa, bo to bardzo zdrowe.
  Nie będę już pić dla włosów, ale dla zdrowia, ale włosy też dostaną 3 razy w tygodniu płukankę pokrzywową. :) Będę normalnie torebkę herbatki pokrzywowej zaparzać i jak będzie miała małą temperaturę (ale nie zimną) to poleję po myciu nią włosy i nie spłukam. Słyszałam, że płukanka daje większe efekty, bo włosy są puszyste, odżywione, ładne i pobudzone do działania ;) Jeszcze dziś po pierwszym płukaniu dodam zdjęcie włosów i opiszę Wam jak to na mnie działa ;D

Zdjęcie nie jest mojego autorstwa, pochodzi z Internetu.

Pozdrawiam Diana ;**

7 komentarzy:

  1. Kochana ja przedłuzam tą akcje bo duzo ludzi mi pisze ze zaczeło pić i szkoda kurde przerywać :)
    Jestes za ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super to przedłuzamy :)
    Gdyby nie jantar to bym nie zapusciła 80% tego co mam teraz na głowie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam blond taki naturalny nigdy nie farbowane włosy ;)
    Ostatnio siedziałam na angielskim i kolezanka sie zapytała czy farbowałam włosy bo mam takie jakby rózne pasemka na włosach ;D A ja robiłam wtedy płukanke wiec włosy nabrały fajnej barwy i blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do TAGu na moim blogu :
    http://kosmetyki-ali.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się w końcu muszę zmobilizować do picia pokrzywki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!