Strony

czwartek, 16 maja 2013

Koczki, koczki wszędzie

Koczki są ostatnio wyjątkowo modne. Maja je gwiazdy, każdy. Z warkoczykiem, roztrzepane, cebulki, eleganckie, tzw. artystyczny nieład.










Dodatkową ozdoba do koczków są różne dodatki, np. takie jak te moje na zdjęciu. Ładne kokardki-spinki do włosów są w Rossmann'ie. Oferują wiele kolorów i wzorów, spotkałam się tam z dwoma wielkościami w cenach ok. 5.99 zł za mniejszą i 9.99 zł za większą. Z Rossmann'a mam różową w kratkę (widoczna na zdjęciu, a reszta ozdób pochodzi z różnych sklepów z biżuterią, ubraniami, spinkami itp.

 A Wy robicie sobie takie koczki, macie jakieś ulubione sposoby ich robienia, ukochane wzory?

Ps. Znacie jakiś dobry i sprawdzony sposób na zakręcenie długich i prostych włosów, lubiących się kręcić, ale nie samoczynnie, bez użycia ciepła, w miarę prosty, trwały i żeby wychodziły ładne loczki, a nie ''siano''?

XoXo, Diana

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam koki, niestety trudno jest mi je wykonać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda ! :D
    zapraszam na konkurs do mnie - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ! :)http://modnaaa.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie, czas już tylko dziś do północy...

    http://www.makijazzowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-do-rozdania-3-przepiekne.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, obserwuję *o* Liczę na rewanż.

    Pozdrawiam, Juulka | juulka-juulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze spinam włosy jak wyjdzie. Im bardziej "byle jak" tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. próbowałaś ten drugi? Mi wszystko się plącze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!