Strony

piątek, 11 lipca 2014

DIY project

Hej :)) Od pewnego czasu świat szaleje za DIY, bo pozwala oszczędzić pieniądze, ożywić stare rzeczy itp....  pamiętacie mój post o kołnierzyku DIY? Jeżeli nie to zapraszam do tego postu LINK :P. Także to nie nowość na blogu i pojawi się jeszcze kilka postów o takiej tematyce.



1. Nie wiem jak to nazwać, więc po prostu ''słoiczek''. Pewnie już domyśliłyście się, że to słoik po świeczce. gdy wkład ze środka wypalił się nie wiedziałam co z nim zrobić, a szkoda mi było go wyrzucić. Wreszcie wymyśliłam. Wyczyściłam go dokładnie i wrzuciłam do środka szklane kulki (można je kupić m. in. w sklepach typu wszystko za 5.99 i 2.99), potem włożyłam między kuleczki sztuczny kwiatek z bukieciku i nalałam wody. następnie owinęłam część przy pokrywce sznurkiem. Gdy go zrobiłam, wiosną, w środku zamiast sztucznych kwiatów byłtam kwiat jabłoni co dawało jeszcze lepszy efekt, ale niestety kwiatek był piękny tylko przez kilka godzin :((



Zdjęcie przedstawia wersję początkową z samymi kuleczkami, a potem z kwiatem jabłoni.





2. ''Manekin'' Kiedyś kupiłam w Pepco ''manekina'' na biżuterię. Początkowo nie było na nim kwiatków, ale sukienka z nadrukiem M. Monroe. pod wpływem kurzu sukienka się ubrudziła i z racji tego że  była przyklejona do figurki, uprałam ją na niej i przez to pojawiły się plamy z kleju. Dlatego wyrzuciłam sukienkę i lakierami do paznokci na manekinie narysowałam kwiatuszki dzięki czemu dalej może być ładny i użyteczny.






3. 'Wazonik'' Chciałam mieć ładny i oryginalny wazon dlatego wyczyściłam szklaną butelkę po soku i owinęłam ją sznurkiem. (początkowo na tym się skończyło, przedstawia to jedno ze zdjęć z kwiatem jabłoni) Potem dodałam do niego ozdobę ze sztucznych kwiatów, szklane kulki na dno i sztuczny kwiat w środku.







I na pożegnanie przepiękna francuska piosenka mojej nowej idolki i pytanko:

Zaczęłam się uczyć francuskiego <3, a więc czy znacie jakiś dobry samouczek tego pięknego języka i jakieś strony internetowe z praktycznymi poradami, wskazówkami do nauki?

6 komentarzy:

  1. uwielbiam DIY! <33
    ten pierwszy słoiczek się slicznie prezentuje ^^
    ciekawy blog :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super pomysły :)
    Najbardziej podoba mi się ten ostatni wazonik :) Wygląda pięknie :) Pozdrawiam
    www.nailsmypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uczę się w szkole francuskiego, polecam podręcznik Francofolie Express, wszystko czytelnie więc bez problemu możesz uczyć się z tej książki sama :) W razie czego mogę pomóc gdyż podstawy bardzo dobrze znam ;)
    Podręcznik sprzedaję tutaj: http://allegro.pl/francofolie-express-1-pwn-cd-stan-bdb-najtaniej-i4418513085.html

    Jeśli masz jakieś pytania to pisz śmiało na mój email, znajdziesz go na moim blogu. :)
    http://spiked-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. francuskiego niestety niet, więc w tej kwestii nie pomogę. zresztą, dla mnie to wyjątkowo trudny język, mogę go słuchać, ale nie uczyć się. ;)
    a Twoje pomysły są świetne, szczególnie wazonik, będę sama musiała coś podobnego zrobić.:)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, bardzo kreatywnie, świetne pomysły, obserwujemy? eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!