Strony

sobota, 4 sierpnia 2012

Nagroda....

We wczorajszym poście mówiłam o tym, że udało mi się wygrać nagrodę niespodziankę w rozdaniu u dienex33.blogspot.com . Dziś, więc przedstawię wam ta nagrodę a w najbliższym czasie zamieszczę recenzję każdego przedmiotu na blogu.

Nagrody to:

 Na zdjęciu zapomniałam umieścić gumki do włosów.

 Próbka kremu przeciw zmarszczkom Zjaja

 Próbka kremu nawilżającego na dzień Biotherm

 Naklejki na paznokcie Annco.

 Lakier do paznokci Dor 

 Maskara wydłużająca - pogrubiająca Wibo

Gumka do włosów 

Pielęgnacyjny błyszczyk do ust Joanna

To świetna nagroda otrzymałam ją w czwartek, ale zaplanowałam inne notki i dodałam tą dopiero dzisiaj :)

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Zapraszam wszystkich do grona obserwatorów the Della show. Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga, lecz nic na siłę. Nie sil się na reklamowanie swojego bloga, bo odwiedzam blogi wszystkich komentatorów. Każdy komentarz, którym ktoś kogoś obrazi będzie usuwany!